Mesaje POEZII si urari de Ziua Copilului (1 IUNIE)

Copiii au reusit sa ne inspire pe noi toti, drept dovada am strans cateva urari, mesaje, sms-uri, poezii dedicate lor. Acestea sunt doar cateva dintre cele mai frumoase urari pentru copii pe care posibil sa le auziti la fiecare serbare realizata cu ocazia zilei de 1 iunie, zi in care se sarbatoreste Ziua Copilului.

Copiii te fac sa iți dorești să iei viaţa de la început


Prin gingasia lor copiii sunt usor de iubit. Nu poti sa nu-i iubesti! Calitatea sufletului copilului este nealterat. Sinceritatea si puritatea lui ne impresioneaza. Voia buna, surasul gingas al copiilor sadeste in noi speranta de mai bine.


Mesaje - SMS - poezii și urări de Ziua Copilului (1 IUNIE)

  • 1 Iunie este ziua ta. Eu ti-am dat viata, dar tu mi-ai dat mult mai mult. Desi ai crescut, mereu vei fi copilul meu drag. La Multi Ani si te iubesc mult!
  • La Multi Ani! Sa ai parte in fiecare zi de bucuria si mandria pe care le-am simtit eu in ziua in care te-am adus pe lume.
  • La Multi ani, copil frumos si bun! Sa ai o viata plina de bucurii, norocul sa te insoteasca, iar ghinionul sa te ocoleasca! Toate visele sa ti se indeplineasca!
  • Astazi nu este o zi oarecare. Este ziua in care tu, copilul meu drag si scump, mi-ai schimbat viata pentru totdeauna, 1 iunie, ziua in care te-ai nascut tu. La Multi Ani!
  • La Multi Ani! Ziua in care ai intrat in viata noastra a fost cea mai frumoasa! Te imbratisam cu mult drag!
  • La Multi Ani! Sa cresti mare, sanatos si fericit alaturi de parintii tai, care te iubesc foarte mult!
  • La multi ani tuturor copiilor si deasemenea tuturor parintilor! Sa va bucurati de copiii vostri sanatosi!
  • Sa ai mereu sufletul pur, zambetul gingas si viata fara griji asemenea unui copil. Scoate-ti azi la iveala copilul din tine!!!
  • Sa-ti pastrezi zambetul cald, sufletul pur si lumina in priviri ca in prima zi cand ai vazut chipul mamei. La multi ani copil frumos!

Cele mai frumoase Mesaje - SMS - poezii și urări de Ziua Copilului (1 IUNIE)
  • Viata mea ar fi pustie fara tine,intunecata fara lumina din ochii tai,trista fara zambetul tau,iar soarele si luna nu ar mai straluci la fel fara tine...
  • Doresc ca viata sa aiba pentru tine numai bucurii, iar norocul sa-ti fie prieten nedespartit.
  • Astazi nu este o zi oarecare. Este ziua care mi-a schimbat viata pentru totdeauna. Ziua in care te-ai nascut tu. La Multi Ani!
  • La Multi Ani! Sa ai parte in fiecare zi de bucuria si mandria pe care le-am simtit in ziua in care te-am adus pe lume.
  • Este ziua ta. Eu ti-am dat viata, tu mi-ai dat mult mai mult. Desi ai crescut, mereu vei fi fetita mea draga. La Multi Ani!
  • Ziua in care ai intrat in viata noastra a fost cea mai frumoasa. La Multi Ani!
  • La Multi ani, copil frumos si bun! Sa ai o viata plina de bucurii, norocul sa te copleseasca, iar ghinionul sa te ocoleasca! Toate visele sa ti se indeplineasca! Prietena ta te imbratiseaza si ea cu mult, mult drag!
  • La Multi Ani! Sa cresti mare, sanatoasa si fericita alaturi de parintii tai!
  • La multi ani !!! Multa sanatate si muuulte bucurii, impliniri !

Veverita sprinteoara, da de veste iar in tara,
Ca-n poiana cu izvoare, azi e zi de sarbatoare:
Flori, gandaci si licurici, pasarele si pitici,
Toti s-au pregatit de zor, ca-i ziua copiilor.

"As vrea sa fiu mereu copil
Sa ma-nvartesc fara sfiala,
Sa vad bujorii in April
Trezindu-se din amorteala.

S-alerg desculta pe afara
In iarba umeda covor,
Sa vad bondarul gras cum zboara
Legat de coada unui nor."

Lunecând pe bolta-albastra
A venit întâi o stea
Ca sa-mi scrie pe fereastra:
- Sa traiesti, e ziua ta!

A venit si-o rândunica,
Tot lânga fereastra mea!
Ciripind a vrut sa-mi zica:
- Sa traiesti, e ziua ta!

Si salcâmul plin de floare,
Frunza-ntr-una-si leagana;
Sa-mi sopteasca la ureche:
- Sa traiesti, e ziua ta!

Dar si flori si cânt si stele,
Toate le-am putut afla,
În urarea mamei mele:
- Sa traiesti, e ziua ta!

Este 1 Iunie,
E prima zi de vara,
Soarele e sus pe cer,
E frumos afara.
Suntem astazi mai voiosi
Caci avem serbare,
E ziua Copiilor,
E zi de sarbatoare.

„ Abonează-te şi vei fi la curent cu cele mai noi ştiri de pe acest blog
( Pasul 1 ) Introdu adresa ta de e-mail: ”

„ ( Pasul 2 ) Intră pe e-mail şi activează-ţi abonamentul ”

Un comentariu:

  1. La multi ani tuturor copiilor, fie ei mai mari sau mici..:)

    RăspundeţiȘtergere

Ai ceva de zis???
- NU ţine în tine... dă frâu liber gândurilor tale ...

Articole noi