Faceţi căutări pe acest blog

Se încarcă...

Foto: Alina Eremia din Pariu cu Viata

Pariu cu viata” – primul serial muzical romanesc – este o captivanta poveste de dragoste dintre Ioana Popa (Alina Eremia) si Andrei Anghel (Dorian Popa), doi adolescenți care au o mare pasiune pentru muzica...urmărește aici episodul pe care l-ai pierdut

Galerie foto: Alina Eremia din Pariu cu Viata



sursa foto: facebook

„ Abonează-te şi vei fi la curent cu cele mai noi ştiri de pe acest blog
( Pasul 1 ) Introdu adresa ta de e-mail: ”

„ ( Pasul 2 ) Intră pe e-mail şi activează-ţi abonamentul ”

61 de comentarii:

  1. Anonim10:25:00

    o ador pe alina o iubesc foarte mult trebuie sa ii spun ca e cea mai tare actrita din serial si sa o ti tot asa esti foarte tare te rog frumos a imi trimiti si tu un comentatiu si mie pe adresa mea de email bianca.palasca @ yahoo .com papa

    RăspundeţiȘtergere
  2. Anonim20:04:00

    cel mai tare seral pe care l-am vazut vreodata sa o tineti tot asa va pup si va besk

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim te anunt ca e SERIAL nu seral.....MERSI

      Ștergere
    2. Anonim te anunt ca e SERIAL nu seral.....MERSI

      Ștergere
  3. Maximilian17:07:00

    Alina Eremia poze, imagini, photo - Pariu cu Viata ...te iubesc

    RăspundeţiȘtergere
  4. Anonim12:51:00

    este cel mai tare serial si imi place la nebunie

    RăspundeţiȘtergere
  5. Anonim20:22:00

    cel mat tare film....ioana,andrei,sara si ancuta sunt cei mai tari...va iubesc:X:X:X:X

    RăspundeţiȘtergere
  6. Anonim10:40:00

    Alina esti tare.....Eu sunt alexandra fata accea cu care ai vb in seara aia pana la ora 1

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim19:52:00

      poti te rog sa-mi spui si mie numarul detelefon al Alinei Eremia

      Ștergere
  7. :-/ ...cred ca ma confuzi cu altcineva ... ;))

    RăspundeţiȘtergere
  8. sabinuka17:57:00

    andrei,ioana,anca,sara,cristi si dima sunt cele mai tari personase ascult melodiile trupei lala band in fiecare zi .:x :-*

    RăspundeţiȘtergere
  9. Anonim14:30:00

    numar de telefon al alina

    RăspundeţiȘtergere
  10. Anonim22:58:00

    frumoase poze mai ales pariu cu viatza si el e frumos

    RăspundeţiȘtergere
  11. Anonim21:03:00

    te iubesc alina si te rog sami dai id tau de mess

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim19:34:00

      bn til dau este marcigrigorovici

      Ștergere
  12. Anonim12:58:00

    alina credema esti frm fok ...si vocea ta la fel :x:x

    RăspundeţiȘtergere
  13. Anonim15:16:00

    andrei,ioana,sara,cristi,monica,vlad si anca sunt cele mai tari voci din lala band si va ascult melodiile in fiecare zi si sunt cel mao mare fan LALA BAND!!!

    RăspundeţiȘtergere
  14. Anonim11:45:00

    Vlad e super bun e cel mai frumos il iubesc

    RăspundeţiȘtergere
  15. Anonim11:50:00

    Ioana te potrivești foarte bine cu Andrei. Preferați mei sunteți toți vă iubesc mai ales pe Vlad pe mine mă chiamă Dyana și am 14 ani vă iubesc pe toți pupik

    RăspundeţiȘtergere
  16. Anonim11:15:00

    Ioana să îi spui te rog lui Vlad că pe zi ce trece îl iubesc tot mai mult. Vă iubesc pe toți.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim19:37:00

      filmul meu preferat este pariu cu viata actori mei preferati sunt:dima,ioana anca,andrei,vlad,cristi, sara il iubesc mai ales pe dima dar si pe ioana si andrei.pa va pup pe toti.

      Ștergere
  17. Anonim12:15:00

    Ioana sa sti ca îti sta bine cu Andrei

    RăspundeţiȘtergere
  18. Anonim12:21:00

    Vlad sa sti ca te iubesc.

    RăspundeţiȘtergere
  19. Anonim12:23:00

    Vlad sa sti ca esti cel mai dragut din film.Eu ma numesc Cristina si am 14 ani si va iubesc serialul

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim18:19:00

      Esti nebuna sau ce ai de vorbesti atat de mult.

      Ștergere
  20. Anonim11:22:00

    vlad ești forte drăguț

    RăspundeţiȘtergere
  21. Anonim11:25:00

    iona eși super tare te potrivesti cu andrei ador pariu cu viața andrei e drăguț și vlad

    RăspundeţiȘtergere
  22. Anonim11:27:00

    vlad ești cel mai frumos din film sunt lori am 14 ani

    RăspundeţiȘtergere
  23. Anonim12:49:00

    iona îmi place de vlad e forte drăguț

    RăspundeţiȘtergere
  24. Anonim12:53:00

    îmi place mult serialul vostru și îl urmăresc în fiecare luni nu piewrd nici un episod anca esti frumosă îti stă bine cu vlad vă pup pe toți lori

    RăspundeţiȘtergere
  25. Anonim12:55:00

    vlad esti cel mai frumos din pariu cu viața te iubesc

    RăspundeţiȘtergere
  26. Anonim17:05:00

    Alina esti cea mai super si ai o vece grozava si fantastica

    RăspundeţiȘtergere
  27. Anonim19:40:00

    il iubesc pe andrei , dima,si ioana sunt actori mei referati.

    RăspundeţiȘtergere
  28. Anonim18:04:00

    buna!ma cheama stefania si am 11 ani.Eu cred ca esti cea mai tare,Alina

    RăspundeţiȘtergere
  29. Anonim13:59:00

    Alina eu sunt Stefania. Chiar daca am 8 ani si poate ca nu stiu eu prea multe, cred ca iti sta bine cu Andrei.
    Aveti un serial f. frumos. Va pup!

    RăspundeţiȘtergere
  30. Anonim20:20:00

    vreau idu lui andrei , iona,anca,vlad le vreau plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz va rog frumos daca le aveti sa ma contactati plizz

    RăspundeţiȘtergere
  31. fana alina eremia(kristiana)20:28:00

    buna alina eremia!imi plac foarte tare pozele tale.esty cea mai tare din parcare si de pe posturile de filmare!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    RăspundeţiȘtergere
  32. Anonim09:41:00

    Pariu cu viața este cel mai frumos serial românesc vă iubesc pwpyk

    RăspundeţiȘtergere
  33. Anonim21:46:00

    alina este o vedeta foarte frumoasa si o ador

    RăspundeţiȘtergere
  34. Anonim21:51:00

    alina sa sti ca te iubesc si vreau sa stiu daca in realitate esti cu dorian pentru ca va sta bine impreuna

    RăspundeţiȘtergere
  35. Anonim09:31:00

    Vlad mai impresionat cu episodul cand teo împuscat ala.Eu sunt Crystina am 14 ani si îmi place pariu cu viata

    RăspundeţiȘtergere
  36. Anonim09:32:00

    Vlad,IOANA,ANDREI,ANCA SUNTETI CEI MAI FRUMOSI.

    RăspundeţiȘtergere
  37. Anonim10:07:00

    Ioana ce mai faci?sas sti ca eu am voce si cant foarte bn am invatats a luptr si sa sti ca eu compun si cantece in :engleza,romana papa (*)(*)

    RăspundeţiȘtergere
  38. Anonim10:10:00

    imi dai si mie idul tau te rog

    RăspundeţiȘtergere
  39. Anonim15:02:00

    VA IUBESC PE TOTI DIN PARIU CU VIATA MAI ALES PE CEI DIN ROLUL PRINCIPAL

    RăspundeţiȘtergere
  40. Anonim13:41:00

    imi place mult de alina eremia si ce as vrea so ointalnesc din toti de la pariu cu viata imi place de alina eremia de dee andrei i9 sa fai in preuna.

    RăspundeţiȘtergere
  41. Anonim15:47:00

    alina esti foarte frumoasa si foarte sexy si te yubesc la nebunye

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim09:42:00

      andrei esti preferatul meu

      Ștergere
  42. As vrea sa stiu numarul alinei eremia

    RăspundeţiȘtergere
  43. nu pot sa cred ca ai asa de multi fani.TE IUBESC MULT MULT!!!!!!eu sunt EMMA si chiar as vrea sa te aud ca esti inpreuna cu DORIAN.am 14 ani si am un frate pe nume RAZVAN si are si el pretentiile lui cum ar fi ca ar vrea sa fie impreuna cu tine dar el are doar 12v ani. te iubesc mult si ne vom intalni la concertul LALA SUMMER LOVE la ARENELE ROMANE.

    RăspundeţiȘtergere
  44. Anonim20:18:00

    o iubesc pe alina eremia joaca bn in pariu cu viata bravo tie alina
    te iubesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adam lavinia11:50:00

      esti super te yubesc sa stiy ca te potrivesti bn cu andreyyy liviu e si el dragut

      Ștergere
  45. Anonim00:40:00

    alina asta e buna de pula...i-as da o muie si as fute-o intre tatele alea .

    RăspundeţiȘtergere
  46. Anonim19:22:00

    ALina sunt fan nr 1 pariu cu viata chiar am si un fan club camera mea este plina cu voi lala band esti cea mai frumoasa din pariu cu viata dar si celelante .Ai o voce minunata talent si esti o actoare fascinanta sper sa il citesti asi vrea sa vin sa te intalnesc dintre baieti vlad ,andrei,dima ,cristi si toti cei lanti va iubesc !!!!!!!!!!!! pupici pupici pupici a am uitat ma cheama beatrice si am 11 ani stau in buftea

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim17:01:00

      easte o actrita nu ,,actoare,,

      Ștergere
  47. Anonim09:12:00

    Alina e tare dar Sore e de un milion de ori mai tare. Dar cine stie numarul de telefon al lui Sore sau al Alinei? Daca stiti va rog, un reply! Multumesc mult!

    RăspundeţiȘtergere
  48. Anonim16:16:00

    I love you!!!!:-*:-*

    RăspundeţiȘtergere

Ai ceva de zis???
- NU ţine în tine... dă frâu liber gândurilor tale ...

Articole noi