Sterge Windows Genuine Advantage (Delete - WGA)

Cum sa scapi de Windows Genuine Advantage - Scoate Windows Genuine Advantage (Remove WGA)... Windows Genuine Advantage este unealta Microsoft in lupta cu frauda, mai precis este o aplicatie care se instaleaza prin intermediul unui update si nu mai vrea sa plece de acolo (din calculatorul tau).

WGA sta linistita la tine in calculator si iti trimite periodic mesaje de avertizare cum ca s-ar putea sa folosesti un produs piratat si continua sa faca asta pana iti cumperi un Windows Genuine sau treci pe Ubuntu pana o eilimini.



Iar de eliminat o poti elimina prin nenumarate metode, printre care cea mai simplista e sa intri pe softpedia.com pentru a downloada o unealta micuta si rapida, practic eliimina Windows Genuine Advantage Notifications nu si partea de validare, adica Microsoft va stii in continuare ca esti un pirat.
Program care va scapa de notificarile Microsoft Windows Genuine Advantage (WGA) download o unealta micuta si rapida de aici>>> RemoveWGA
Video: Cum stergi Windows Genuine Advantage (WGA)

„ Abonează-te şi vei fi la curent cu cele mai noi ştiri de pe acest blog
( Pasul 1 ) Introdu adresa ta de e-mail: ”

„ ( Pasul 2 ) Intră pe e-mail şi activează-ţi abonamentul ”

14 comentarii:

  1. Imi apare tot timpul mesaj de la Genuine, insa nu gasesc in System32 nici un fisier wga, sau nimic care sa contina wga...

    RăspundeţiȘtergere
  2. de eliminat o poti elimina prin nenumarate metode, printre care cea mai simplista este sa downloadezi aceasta unealta micuta si rapida "RemoveWGA" din articolul de mai sus... vei scapa foarte rapid de acest virus.

    RăspundeţiȘtergere
  3. Eu întotdeauna când mă întâlneam cu chestia asta, ștergeam fișierele care aveau legătură cu wga din system32. Iar dacă nu le puteam șterge, boot-am în safe mode și acolo întotdeauna le-am putut șterge. Și ca să mă asigur că windows-ul va fi văzut de acum ca original, urmam niște pași care includeau modificare cheii de licență și adăugare unei linii în fișierul host din system32/drivers/etc. Însă am descoperit că dacă adaug acea linie când instalez windows-ul, nu mai am nici o problemă cu validarea. Linia aceea era 127.0.0.1 wpa.one.microsoft.com :)

    RăspundeţiȘtergere
  4. Anonim10:55:00

    mie mi-a mers thx:)

    RăspundeţiȘtergere
  5. remove wga, windows genuine remover,

    RăspundeţiȘtergere
  6. cum sterg genuine... multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  7. Anonim23:03:00

    multumesc. am scapat de wga. foarte utila informatia de-aici.

    RăspundeţiȘtergere
  8. Anonim18:03:00

    cum să scap de this copy windows is not genuine multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
  9. Anonim21:48:00

    vreau să scap de build7600

    RăspundeţiȘtergere
  10. Anonim12:52:00

    mersi a mers am facut ce ai spus tu si e totu ok mersi

    RăspundeţiȘtergere
  11. Daniela00:56:00

    Multumesc f.f.f. mult, excelent, urmariti videoclipul si nu aveti cum sa nu reusiti. Bafta!!!

    RăspundeţiȘtergere
  12. am descarcat programelu si imi spune k nu am nici o problema....????desi eu am genuin in pc

    RăspundeţiȘtergere
  13. Anonim23:56:00

    eu nu gasesc notify.ce pot sa fac???

    RăspundeţiȘtergere

Ai ceva de zis???
- NU ţine în tine... dă frâu liber gândurilor tale ...

Articole noi