Faceţi căutări pe acest blog

Se încarcă...

Descarca Counter-Strike 1.6 gratis

Counter-Strike versiunea 1.6 a celui mai popular joc pc care a fost inventat vreodata, Counter Strike, ar cam fi timpul sa-l lasam in urma si sa trecem la nivelul urmator: Counter Strike Source. Acesta este superior din toate punctele de vedere vechiului CS 1.6 - grafica, gameplay, siguranta serverelor, moduri de administrare, personalizarea jocului... Poate multi nu v-ati apucat de CS Source deoarece necesita ceva mai multe resurse decat cel vechi.

Un alt motiv pentru care CS Source nu este inca la fel de popular ca "stramosul" sau este faptul ca nu prea exista tutoriale de instalare a serverelor, deci implicit numarul serverelor romanesti este foarte scazut. Pe acest site vei gasi tot ce vrei in legatura cu instalarea configurarea si personalizarea unui server dedicat Counter Strike Source Steam sau No Steam, dupa preferinta. Tutorialele sunt simple si pe intelesul tuturor, asa cum v-am obisnuit pe site-ul de CS 1.6.

Veti gasi aici tutoriale de instalare, patchuire No Steam a serverului, configurare cvar-uri, instalare Sourcemod si Mani Admin Plugin (moduri de administrare a serverului CS Source), adaugare admini si setare configuri (slot rezervat, team killing, si alte cvaruri). Pe langa acestea veti gasi multe alte pluginuri folositoare ca Quake sounds, Mattie Eventscripts.

Sau

„ Abonează-te şi vei fi la curent cu cele mai noi ştiri de pe acest blog
( Pasul 1 ) Introdu adresa ta de e-mail: ”

„ ( Pasul 2 ) Intră pe e-mail şi activează-ţi abonamentul ”

104 comentarii:

  1. Anonim20:02:00

    acest site e cel mai tare pt ca e si gratis

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim13:12:00

      daca nu era gratis nu mai era cel mai tare site :))

      Ștergere
    2. Anonim17:34:00

      dar care dintre ele primu sau al doilea

      Ștergere
    3. Anonim17:11:00

      f tare!!!!mersi mult!!!

      Ștergere
    4. Anonim20:28:00

      salut fratilo miemi spune de un cod ce cond ami trebuie plz spunetimi la idi play_boy00167@yahoo.com va rog

      Ștergere
    5. Anonim11:43:00

      baga badboy scrie pe googlr download badboy v 4.2 sper ca team ajutat

      Ștergere
  2. Anonim12:43:00

    si eu am tot blog despre cs la fel ca tne si mah bucur ca nu sunt singurul

    RăspundeţiȘtergere
  3. counter strike 1.6 download free, cs 1.6 download free, descarcare counter strike 1.6 gratis, download cs 1.6 free, download free counter strike 1.6, download cs 1.6 normal free,

    RăspundeţiȘtergere
  4. dai click la link-ul Download gratis Counter Strike 1.6 >>> ... si se descarca automat...daca nu merge da-i un rifreş la pagina :D

    RăspundeţiȘtergere
  5. Anonim04:06:00

    sa vad daca e cv de capu lui pentru zm :D

    RăspundeţiȘtergere
  6. Anonim14:52:00

    frate asta ii tare

    RăspundeţiȘtergere
  7. Anonim23:32:00

    dragut blog =d
    keep it up cu jocurile : ))

    RăspundeţiȘtergere
  8. mulțumesc...un an bun în continuare ;)

    RăspundeţiȘtergere
  9. Anonim21:25:00

    ms si tie,numai sanatate =d
    iar ma prinde anul pe snow : )) xD

    RăspundeţiȘtergere
  10. Anonim11:09:00

    acum il descarc sper sa mearga;))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim15:16:00

      e tare jocul

      Ștergere
    2. Anonim11:01:00

      ba da eu nu pot juca online..... dc?

      Ștergere
  11. Anonim11:16:00

    daca vrei cs bestial descarcal frate=))

    RăspundeţiȘtergere
  12. Anonim16:16:00

    sa+mi spuna si mie cineva codul de la counter strike

    RăspundeţiȘtergere
  13. Codul este si o sa fie mereu, indiferent de versiune: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    RăspundeţiȘtergere
  14. Anonim19:12:00

    Eu dowloadez acu sper sa mearga:D

    RăspundeţiȘtergere
  15. Anonim22:40:00

    vreau sa joc dar nimic nu stiu sa descarc............ufff

    RăspundeţiȘtergere
  16. dai click pe ultimele link-uri din articol si descarci cea mai tare versiune de CS: Counter-Strike 1.6 gratis ;)

    RăspundeţiȘtergere
  17. Anonim17:35:00

    Bah cum sa nu stiti sal descacati :))=)) Sper sa meagra trae blog :)=))

    RăspundeţiȘtergere
  18. Anonim14:06:00

    ee belea jocul

    RăspundeţiȘtergere
  19. Anonim22:45:00

    ma eu nu stiu sa-l descarc.

    RăspundeţiȘtergere
  20. Anonim20:19:00

    ba trebue sa scrieti counter strike 1.6 dawnload si atat va spun si viti cu oci an patru astea counter teroristi adica politisti te iau de ori unde bafta ata pa

    RăspundeţiȘtergere
  21. Anonim22:58:00

    Deci ,marfa blogul ce sa zic alcv jokul la fel ,bafta in cont cu blogul.!;)

    RăspundeţiȘtergere
  22. viorel11:09:00

    primul link nu mai merge, dar merge al doilea. Thank you!

    RăspundeţiȘtergere
  23. Anonim20:14:00

    AM O PAROLA SI NU MERGE. CARE AVETI DATI SI MIE.VA ROG FFFFFFFF MULT

    RăspundeţiȘtergere
  24. Anonim17:47:00

    parola e aaaaaaaaaaa

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim15:00:00

      sa nu va umfle rasul...cum bag butti???

      Ștergere
    2. Anonim01:49:00

      asta vreau sa aflu si eu :)

      Ștergere
  25. Anonim18:32:00

    care e parola?

    RăspundeţiȘtergere
  26. Anonim18:52:00

    Super tare jocu,la fel ca si blogu.Tine-o tot asa.

    RăspundeţiȘtergere
  27. Anonim11:04:00

    AAAAAAAAA peste tot

    RăspundeţiȘtergere
  28. Mersi de cs,merge calumea rau.

    RăspundeţiȘtergere
  29. nush de abia se incarc. e bun spuneti.....?

    RăspundeţiȘtergere
  30. Anonim13:28:00

    nush kum e ....!

    RăspundeţiȘtergere
  31. Anonim10:02:00

    man dar merg si codurile pe el?? ca e u mai joc cu codul ca m-am plictisin simplu

    RăspundeţiȘtergere
  32. BAI BAIETI EO AM INSTALAT STEAM AM FACUT TOT...............SI LA FINAL IMI ZICE CA FACE UPDATE STA UN TIMP SI DUPA DA ERROARE ......................CE SA FAC?

    RăspundeţiȘtergere
  33. BAI BAIETI EO AM INSTALAT STEAM AM FACUT TOT...............SI LA FINAL IMI ZICE CA FACE UPDATE STA UN TIMP SI DUPA DA ERROARE ......................CE SA FAC?

    RăspundeţiȘtergere
  34. Anonim16:32:00

    intri in cs alegi harta si apesi h si ati pui butti

    RăspundeţiȘtergere
  35. bha siteul e tare e bn ca poti descarca cs-ul dep altele nu poti :D :)

    RăspundeţiȘtergere
  36. Anonim23:18:00

    cand il deschid imi apare out of range. cum il rezolv?

    RăspundeţiȘtergere
  37. Anonim10:22:00

    e ft.tare,ma jucam asta cand aveam 8 ani,si acum e pe placul meu,adica serverele sunt usoare de gasit,nuti trb mare branza de comupter,decat unul normal care e destul de bun.....,acum in momentul asta il descarc ma intreb....,oare merge bn.....,hai multa bafta cu site-ul....,si apropo ft. usor se descarca de pe site....

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim14:41:00

      man, io jucam de la 3 ani
      ca un tantalau =)). ca eram mic . acu am 9 ani
      xD

      Ștergere
  38. Foarte simplu de descarcat si foarte simplu la aspect.
    Va recomand sa il descarcati si voi gratis.
    Mersi mult de tot tisport.

    RăspundeţiȘtergere
  39. Anonim10:43:00

    E o joaka super shi se descarca rapid:):):)

    RăspundeţiȘtergere
  40. Anonim17:19:00

    NICI NU L-AM INCERCAT. ACUMA O FAC

    RăspundeţiȘtergere
  41. Anonim12:31:00

    ba e cel mai misto ba baieti care joaca mt 2 mage

    RăspundeţiȘtergere
  42. Anonim00:15:00

    tare frate blogu

    RăspundeţiȘtergere
  43. o_fata_dulce1994@yahoo.com00:51:00

    misto

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim14:47:00

      ESTI BUNA CASA DE BAG PE MES ??? :))

      Ștergere
  44. Anonim00:36:00

    vreau sa vad diferenta de lag la cs-ul asta fata de ala care il am....sper sa mearga sooper...acum il descarc.....

    RăspundeţiȘtergere
  45. Anonim19:18:00

    Sper sa fie bun cs downloadat, fain blog, gg incontinuare :))

    RăspundeţiȘtergere
  46. Anonim22:00:00

    mie numi merge jocu:(( dar e super tare site-ul :D

    RăspundeţiȘtergere
  47. Anonim17:45:00

    va inteleg baieti

    RăspundeţiȘtergere
  48. Anonim21:33:00

    acm il descarc. sper ca o sa mearga. asta e singurul site care mi-a mers sa ii dau download

    RăspundeţiȘtergere
  49. Anonim14:45:00

    JOK DE 5 ANI CUNTETR/STRIKE 1,6 ... DE CAND AM INCEPUT SA JOK AM INVATAT SA DAU CU SKINURI SI IN + IO JOK AKM CU AIM... va astept pe serverul meu CONNECT CS.LIMITSTRIKE.COM... LIKE :D

    RăspundeţiȘtergere
  50. Anonim15:49:00

    e taree da eu jok de 4 ani si intati pe romania.cs16.ro

    RăspundeţiȘtergere
  51. Anonim17:28:00

    eu lam tot descarcat dar nu il gasesc nicaieri ma puteti ajuta pls ;)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim11:51:00

      intra in arhiva si instaleazal de acolo

      Ștergere
  52. Anonim16:45:00

    da o merge coduri pe cs asta

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim18:49:00

      salut baest ajutatima varog cum sa discarc jocul contra
      strayk care e mai bun

      Ștergere
    2. Anonim18:51:00

      in cit timp trebu sase discarce jocul

      Ștergere
  53. Anonim09:56:00

    Joc cs de...2 saptamani cu head shot hack si sunt cel mai bun dp server...si n-am loat ban :l


    APROPO:
    Joc metin2 si sunt fan BMW

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim15:59:00

      cred
      eu joc de 6 ani si sunt foarte bun

      Ștergere
    2. Anonim12:03:00

      cum te cheama in joc?

      Ștergere
  54. Anonim15:19:00

    sper sa mearga

    RăspundeţiȘtergere
  55. Anonim15:21:00

    inca 3 min!!!!!!!!!!!!:))

    RăspundeţiȘtergere
  56. Anonim19:35:00

    Sa virusat freo data PC de la jocul asta?

    RăspundeţiȘtergere
  57. dc nu mai merge sa joc csul cind il downloadez

    RăspundeţiȘtergere
  58. Anonim19:53:00

    super site-ul imi downloadez si eu acuma cs-ul

    RăspundeţiȘtergere
  59. Anonim10:40:00

    Buna akma il descarc sper sa mearga /..

    RăspundeţiȘtergere
  60. Anonim12:01:00

    acuma se descarca

    RăspundeţiȘtergere
  61. Anonim18:09:00

    Sper sa mearga!!!

    RăspundeţiȘtergere
  62. Anonim16:27:00

    Mi se descarca greu dar poate merita e gratis e tare

    RăspundeţiȘtergere
  63. Anonim04:26:00

    sa vedem sper sa nu pierd timpu degeaba

    RăspundeţiȘtergere
  64. Anonim14:31:00

    cum il downloadez?

    RăspundeţiȘtergere
  65. Anonim18:19:00

    l-am descarcat , l-am dezarhivat , merge super salve pt TiSport

    RăspundeţiȘtergere
  66. Anonim18:21:00

    o mica intrebare : areusit careva sa bage botzi??? ... daca DA atunci spuneti si mie va rog , mercy

    RăspundeţiȘtergere
  67. Anonim13:44:00

    )))intri in cs alegi harta astepti sa se incarce.. incepe runda apesi pe H si dai add bot

    RăspundeţiȘtergere
  68. Anonim13:47:00

    si care joaka metin....nu mai donati ma..ca se gaseste unu cu hak iti sparge contu si cewoo si ii zici lu gm ce ai patit si nu face nic sta ca un bou.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim19:37:00

      EU AM DESCARCAT CS BESTIALUL MIA MERS CATEVA ZILE SI DUPA AM SCRIS UN SERVAR SI SA STRICAT CE ARE?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
      DACA STITI VA ROG SA IMI SPUNETI

      Ștergere
  69. Anonim10:38:00

    Cum se joaca multiplayer? SUNT NOU SI DE ACEEA AM INTREBAT.

    RăspundeţiȘtergere
  70. Anonim11:21:00

    ce e skin ca nu stiu

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ak47, m4a1, awp, deagle, grenade cutite si toate celelalte arme

      Ștergere
  71. Info
    Counter Strike 1.6 full
    Play online and Off-line with bots
    Server updated 125743 servers
    Counter Strike exe download
    girlshare link
    http://www.girlshare.ro/32835895.4
    speedy Link
    http://speedy.sh/tUTxD/Counter-Strike.exe
    Counter Strike 7z download
    girlshare Link
    http://www.girlshare.ro/32837613.6
    speedy Link
    http://speedy.sh/H83SK/Counter-Strike.7z
    gfile Link
    http://www.gfile.ro/?do=fD&fI=dd44df0f9eade0600803b4d8d0e725c8
    zip link
    http://fastupload.rol.ro/6c42611270fbe73338dc564bd774171f.html

    RăspundeţiȘtergere
  72. CODITZA02:36:00

    AM INSTALAT JOCUL DA NU MERGE ONLINE...DE CE?...are importanta ca sunt in italia?

    RăspundeţiȘtergere
  73. Anonim19:43:00

    Intra pe servarul de cs snk .powergame.ro. Un server unde:
    1.Codurile sunt interzise.
    2.Membrii staffului isi fac datoria cat mai bine posibil si sunt corecti.
    3.Regulamentul e pe primul loc.
    4.Jucatorii comunitatii sunt maturi, asa incat ai cu cine sa discuti.
    5.Se tine cont de opiniile jucatorilor.
    6. Poti sa legi noi prietenii.
    7.Si poti sa fi admin daca respecti regulamentul si iti dai interesul pentru server. Te asteptam .

    RăspundeţiȘtergere
  74. Anonim16:33:00

    se joaca online?

    RăspundeţiȘtergere

Ai ceva de zis???
- NU ţine în tine... dă frâu liber gândurilor tale ...

Articole noi